شناسهٔ خبر: 135177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

لوح تقدیر در جلسه ای که با حضور مدیران دستگاه های اداری سیستان و بلوچستان برگزارشد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه عملکرد اقامه نماز در سال ۱۴۰۰ دستگاه برتر و شایسته تقدیر ویژه‌ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، استاندار سیستان و بلوچستان از ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به پاس عملکرد شایسته در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد. 

در متن این لوح آمده است؛

انسان های شایسته و رشد یافته، همیشه و در همه حال در مسیر تکامل زندگی به خوبی ها و نیکی ها می اندیشند و آن گاه که این حسنات ،رنگ و بوی الهی گرفته‌ ودر تلاش برای توسعه و ترویج نماز باشد،از ارزش و قداست و پاداشی بی حساب برخوردار است. 

نظر به خدمات و تلاش های مجدانه جنابعالی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و باعنایت به اینکه بر اساس نظر هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز مجموعه فعالیت های اقامه نماز آن دستگاه در سال ۱۴۰۰شایسته تقدیر ویژه گردیده است. 

بدین وسیله از زحمات جنابعالی قدردانی نموده ،توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمین را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.