شناسهٔ خبر: 135194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

بوشهر رتبه سوم ارزیابی عملکرد ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور را کسب کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد ادارات راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر حائز رتبه سوم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد ادارات راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر حائز رتبه سوم شد.

وی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد استان‌ها براساس شاخص‌های تدوین شده دفاتر ستادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌گیرد که این اداره کل در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ رتبه سوم کشور را کسب کرد.

اخترشناس با اشاره به کسب نمره ۷۷.۸۹ توسط استان در این ارزیابی افزود: بوشهر در بخش های احداث راه روستایی، نگهداری راهها، تعهد اشتغالزایی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و نگهداری علایم و تجهیزات ایمنی راهها رتبه‌ یک کشور را به خود اختصاص داد.
وی با بیان اینکه استان بوشهر نسبت به ارزیابی قبلی ۱۶ پله ارتقا یافته، خاطرنشان کرد: از همکاران این اداره کل که در راه کسب این موفقیت ارزنده تلاش‌های شبانه روزی انجام داده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تلاش مضاعف‌ و جهادی، شاهد اجرای بموقع و با کیفیت پروژه ها و رضایتمندی مردم باشیم.