شناسهٔ خبر: 135200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

️تردد ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی

دیدار امامی و استاندار کرمانشاه ️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال‌جاری ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  فریبرز کرمی گفت: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری ۲۹ هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

وی گفت: ورودی مسافر ایرانی در فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری ۸ هزار نفر و ورودی مسافر اتباع خارجی ۶ هزار و ۱۴۸ نفر بوده است.

کرمی اظهار داشت: خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی خسروی طی ۲ ماهه سال‌جاری نزدیک به ۱۰ هزار نفر و خروجی مسافر عراقی ۵ هزار نفر بوده است.

وی افزود: تردد ورودی و خروجی از پایانه مرزی خسروی در ۲ ماهه گذشته ۲۹ هزار نفر بوده است و ساعات مجاز خروج از پایانه مرزی خسروی به عراق، روزانه از ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است و در این ساعات زائران می توانند با داشتن گذرنامه معتبر از مرز به عراق تردد کنند.

فریبرز کرمی در ادامه افزود: هم اکنون تعداد زائران به صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین المللی نیز هم انفرادی و هم به صورت کاروانی انجام می شود.

وی در پایان درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی گفت: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.