شناسهٔ خبر: 135210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری استان گیلان برای جابه جایی زائران مرقد امام خمینی(ره)

خبر گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر استان جهت انتقال زائرین استان برای شرکت در سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)،غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان برای اعزام زائرین مرقد امام راحل خبر داد و اظهار داشت: در راستای اعزام زائرین حرم مطهر حضرت امام(ره) ناوگان حمل و نقل مسافر برونشهری آماده ارائه خدمت هستند.

وی افزود: در سالجاری با برگزاری جلسات متعدد با کانون حمل و نقل مسافر و مدیران شرکتهای مسافر استان هماهنگی لازم جهت اعزام زائرین از سراسر استان گیلان صورت پذیرفته است.

اهدای ۴۰۰ بسته فرهنگی به زائران مرقد امام(ره)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به همراه تعدادی از کارکنان این اداره کل ضمن حضور در مسیر کاروان زائرین پیاده مرقد امام (ره) و بدرقه شرکت کنندگان در سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ۴۰۰ بسته فرهنگی را به اعضای کاروان پیاده استان اهدا کردند.

گفتنی است دست اندرکاران بخش حمل و نقل استان گیلان در سال جاری افتخار میزبانی و پذیرایی از کاروان پیاده زائرین پیاده مرقد امام راحل را داشتند.