شناسهٔ خبر: 135218 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام ارتحال امام خمینی(ره)؛

نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت های حمل و نقل استان همدان تشدید می شود

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از  تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت های حمل و نقل استان همزمان با ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد در کمیته حمل و نقل سوخت ستاد خدمات سفر ویژه ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه تمام ظرفیت حمل و نقل عمومی برون شهری برای جابه‌جایی مطلوب زائران از استان همدان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی فراهم شده است، افزود:  فرآیند اعزام براساس تقاضای سفر و باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده از استان همدان به‌ شکل مستمر انجام خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، باتوجه به پیش بینی تقاضای بالای سفر با ناوگان حمل و نقل مسافری برون‌شهری، اندیشیده شده و هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

صادقی راد تاکید کرد: انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام دارند.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: تیمی متشکل از نمایندگان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس‌راه نیز در زمان اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) بازدید فنی از خودروها را انجام می‌دهند.

این مسئول گفت: همچنین برای افزایش کنترل ناوگان عبوری و کاهش تصادفات در این ایام ادارات ستادی و حمل و نقل جاده‌ای هر شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس‌راه حوزه استحفاظی نسبت به راه‌اندازی گشت کنترل نامحسوس اقدام لازم را خواهند داشت.

در این نشست مقرر شد راه آهن غرب کشور در مورد تخصیص واگن و هماهنگی لازم برای اعزام زائران پیگیری لازم را انجام دهد. همچنین در این نشست بر تخصیص ۱۰ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره از سوی سپاه انصارالحسین(ع) استان و شرکت مسافربری جوان سیر ایثار و تمهیدات لازم در خصوص استفاده حداکثری ظرفیت موجود ناوگان استان برای ناوگان در راه مانده و ذخیره تاکید شد.