شناسهٔ خبر: 135252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور،

۱۹۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه راهداری استان اصفهان می‌شود

۱۹۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه راهداری استان اصفهان می‌شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار موضوع سفر رئیس جمهور در حوزه راه‌ها مصوب شده است که در سه بخش روکش راه‌ها، رفع نقاط پر تصادف و راه‌های روستایی هزینه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه اظهار داشت: این اعتبارات برای سه سال در نظر گرفته شده است و بطور متوسط سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان در سه بخش روکش راه‌ها، رفع نقاط پر تصادف و راه‌های روستایی هزینه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با این اعتبارات تحولی در وضعیت راههای استان ایجاد شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: یکصد میلیارد تومان هم برای نگهداری راه‌های این استان مصوب شده است.

دادخواه با بیان اینکه بیشترین تصادف‌های استان واژگونی و خروج از محور به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده است، خاطرنشان کرد: بخشنده کردن و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها از سال گذشته با استفاده از اکیپ‌های امانی و با اولویت محورهای شریانی و پر تردد در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این طرح در بیش از ۹۰ درصد راه‌های پر تردد و شریانی استان انجام شده و در حال تکمیل است و تنها بخشی از محور نایین به خور باقیمانده که ماشین آلات همچنان مشغول کار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این طرح در سایر محورهای و راه‌های اصلی، دو طرفه و فرعی نیز انجام خواهد شد تا اصفهان راه‌های ایمن تر و با زیبایی و منظر مورد قبول برای مردم داشته باشد.