شناسهٔ خبر: 135332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۲ ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

جابه‌جایی بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در استان همدان

صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جابجایی پانصد و شانزده هزار و نهصد  مسافر از مبدأ استان در ۲ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد گفت: از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از پانصد و شانزده هزار و نهصد  مسافر درون و برون استانی از طریق پنجاه و هشت هزار سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه درسطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است که نسبت این جا به جایی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۶۲ راننده اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در استان اشاره و تصریح کرد: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند و سلامت زیر نظر این داره کل هستند.

این مسئول افزود نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسابل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست.

وی در پایان افزود : مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.