شناسهٔ خبر: 135467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد - اصفهان تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد با ۱۰۶ میلیارد ریال هزینه افتتاح و تقدیم مردم عزیز استان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آئین افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح (زیرگذر) چرمهین به زمان آباد در محور زرین‌شهر – بروجن – شهرکرد واقع شده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.  

وی با بیان اینکه سازه پل در سال ۱۳۹۶ اتمام یافت اذعان داشت: به دلیل وجود مشکلات آزادسازی پروژه مدتی متوقف شد تا اینکه جزء پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان اصفهان قرار گرفت و با تلاش و همتی که به عمل آمد مشکل آزادسازی‌ها نیز مرتفع شد.  

شاهسوندی گفت: این پروژه شامل یک دستگاه پل با دهانه ۱۰ متری و دو هزار و ۲۰۰ متر راههای دسترسی بوده است که برای احداث آن تا کنون ۱۰۶ میلیارد ریال هزینه شده است.  

وی با اشاره به اینکه سازه پل و راه‌های دسترسی به پل توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفته است، عنوان کرد: اقدامات بعمل آمده و احجام فنی به کار رفته برای این پروژه شامل ۳۵ هزار و ۱۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۲۵ هزار مترمکعب خاکریزی، ۹ هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیراساس و اساس، دو هزار و ۹۶۰ مترمکعب بتن ریزی و دو هزار و ۶۵۰ تن آسفالت بوده است.  

معادن مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه ایمن سازی، رفع نقاط پر حادثه و کاهش تصادفات دراین مسیر بوده است که به لطف خدا تکمیل و تقدیم مردم عزیز استان شد.