شناسهٔ خبر: 135483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اعزام ۷۲۰ زائر از سیستان و بلوچستان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

اعزام زائر از سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اعزام ۷۲۰ نفر زائر از حوزه تحت پوشش این اداره کل توسط ۱۸دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت:زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از این استان با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در روز جمعه مورخ ۱۲ خردادماه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند افزود: ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز بر این کار توجه ویژه دارند چرا که خدمات دهی با کیفیت در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  تصریح کرد:در راستای روان سازی ترافیک و همچنین ایمنی سفر  با همکاری پلیس راه استان کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتر در این ایام صورت می گیرد.

کرد در پایان یادآورشد:زائران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل  مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل آید.