شناسهٔ خبر: 135487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با تعطیلات ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد؛

اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

حسینعلی کریمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی تحت اختیار این اداره کل در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات پیشِ رو به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند. 

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند،گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.