شناسهٔ خبر: 135511 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید مسئول عملیات حج سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه شیراز

فرودگاه شیراز2 بازدید مسئول عملیات حج سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه شیراز

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی لطفی مسئول عملیات حج سازمان هواپیمایی کشوری، طی بازدیدی از روند بازرسی بار حجاج و همچنین ترمینال پروازهای خارجی، برج و اپروچ فرودگاه بین المللی شیراز در جریان برنامه ریزی و امکانات اجرایی فرودگاه شیراز برای خدمت‌رسانی به حجاج بیت الله الحرام قرار گرفت.

مسئول عملیات حج سازمان هواپیمایی کشوری در جریان این بازدید گفت: هماهنگی لازم و زیرساخت‌های مناسب در فرودگاه شیراز جهت رفاه زائران بیت الله الحرام فراهم شده است.

لطفی با بیان اینکه پیرو دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه‌هایی که عملیات اعزام حجاج از آن انجام می‌شود بازدید داشته باشیم، افزود: طی بازدیدی که امروز از فرودگاه شیراز داشتیم خوشبختانه شاهد هماهنگی و همکاری قابل قبول دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه و همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در فرودگاه شیراز بودیم.

او بیان کرد: همگی در تلاش هستیم تا زائر حج بیت الله الحرام با امکانات خوب بدرقه و پرواز ایمن و سلامتی داشته باشند. لطفی، رعایت استانداردها و ایمنی‌ را از مهمترین موضوعات دنبال شده عنوان کرد و گفت: آنچه در این بازدید مشاهده شد، دقت و هماهنگی های لازم برای بازرسی بار مسافران و فرایند مناسب برای سالم سازی ارسال بار زائران گرامی بود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس در جریان این بازدید توضیحات کاملی در خصوص نحوه خدمات رسانی و برنامه اعزام زائران به سرزمین وحی ارائه داد.