شناسهٔ خبر: 135519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

اعزام ۱۲۰۰ زائر از ایلام به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

اعزام زائران به حرم امام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از اعزام ۱۲۰۰ نفر مسافر با ۴۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور با تاکید برآمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر استان برای انتقال زائران به حرم مطهر امام راحل اظهار داشت: زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از استان ایلام با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری امروز ۱۳ خرداد ماه به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

وی به تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده لازم جهت انتقال زائران شرکت کننده در این مراسم اشاره و خاطر نشان کرد: اعضای کمیته حمل و نقل ستاد استانی برگزاری هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و با همکاری تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای تامین ناوگان و ارائه سفر ایمن و مطلوب هماهنگی لازم به عمل آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: به استناد مصوبات ستاد ارتحال امام (ره) مقرر شد با هماهنگی کمیته،۱۲۰۰ مسافر با ۴۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شوند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند افزود: ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز به این موضوع اهتمام دارند چرا که خدمات‌دهی با کیفیت در دستور کار است.

چشمه خاور با بیان اینکه به منظور کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک با همکاری پلیس راه استان، کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتر در این ایام صورت می‌گیرد افزود:ادارات راهداری در شهرستان ها نیز به رفع معایب ورودی و خروجی مجتمع های خدماتی رفاهی اقدامات لازم را انجام داده اند.

وی در پایان افزود: مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را  با سامانه ۱۴۱ (مدیریت راه‌ها) مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل آید.