شناسهٔ خبر: 135524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه وشهرسازی مازندران به‌مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خردادماه

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران طی پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه وشهرسازی مازندران در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم مردم تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

۱۴ خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

بی تردید یکی از مهمترین اهداف قیام حضرت امام روح الله به عنوان احیاکننده اخلاق و معنویت در عصر حاضر و پرچمدار مقابله با استعمار و استبداد، حمایت از محرومان و مستضعفان بوده است و امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی این مسیر توسط خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای سرافرازانه ادامه دارد.

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم مومن و شریف مازندران،کارکنان و همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.