شناسهٔ خبر: 135550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد؛ 

اختصاص۲۵۰ اتوبوس برای جابه جایی زائران اصفهانی به حرم مطهر امام خمینی(ره) 

اختصاص۲۵۰ اتوبوس برای جابه جایی زائران اصفهانی به حرم مطهر امام خمینی(ره) 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در جلسه هماهنگی کمیته حمل و نقل مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی اعلام کرد: ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران و شرکت کنندگان این مراسم از ۳۳ حوزه مختلف استان اختصاص داده شده است. 
محمدعلی صلواتی به هدف از برگزاری این جلسه اشاره کرد و افزود: در این نشست سعی گردید با هماهنگی هر چه بهتر ، استفاده از کلیه ظرفیت‌های صنفی و کارخانجات استان، اتخاذ تدابیر لازم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و منسجم‌تر این مراسم مذهبی نسبت به سال‌های گذشته اقدام شود.
وی ضمن تاکید بر رعایت آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های موضوعه در بخش حمل و نقل عنوان کرد: شرکت‌های حمل و نقل به منظور بکارگیری وسائط نقلیه مجهز به تعداد کافی با رویکرد ارتقاع سطح ایمنی مسافران در این ایام، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

صلواتی با بیان اینکه از ۱۳ خردادماه، بالغ بر ۲۵۰دستگاه اتوبوس‌  زوار را از مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) منتقل می‌کنند، ‌گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، جابه‌جایی زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره) اغلب از طریق سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای انجام می‌شود با هماهنگی‌های بعمل آمده، هماهنگی‌های تأمین ناوگان را از طریق شرکت‌های مسافربری استان و صنایع استان معمول نموده‌اند.
وی تصریح کرد: در این ایام نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات و عملکرد شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری به منظور رعایت نظم و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه عمومی انجام خواهد شد.