شناسهٔ خبر: 135552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامی داشت قیام ۱۵ خرداد، رحلت جانسوز امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامی داشت قیام ۱۵ خرداد، رحلت جانسوز امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.  

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

چهاردهم خرداد؛ سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با اتکا بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را در عمق سیاهی و سیطره استکبار، معنایی تازه بخشید. امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمـی، عملی و با پیروی از فرامین الهی در دین اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.  

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. قیام مردمی ۱۵ خردادماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال ۵۷ شد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه‌های زلال خود به نظاره نشستند.  

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های جهانی و بین المللی مسئلت دارم.