شناسهٔ خبر: 135591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد

منصورکیایی.jpg تجدید میثاق شاغلین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بمناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مدیر کل و شاغلین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیانیه ای بمناسبت سالگرد عروج آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است .

۱۴ خرداد سالروز عروج بزرگمردی است که یکی از عظیم‌ترین انقلابِ تاریخ را با دو عنصر «دین» و «مردم» بنیان نهاد؛ انقلابی که سرآغاز آن قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود و همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد که نشانه‌های پویا بودن این انقلاب و راه امام خمینی (ره) آشکار است.

امام خمینی (ره) آرمان و آرزوی مجاهدان الهی در طول تاریخ را محقق کردند و اراده مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان و حتی ملت‌های آزادی‌خواه را در مسیر اراده خداوند متعال قرار دادند. ایشان در همین راستا به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند تا استقلال، آزادی، جمهوریت، عدالت و... که در اصول مترقی قانون اساسی بدان اشاره شده است، نمود پیدا کند. امید و توجه مردم و جوانان به آنچه در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی آمده، یکی از نشانه‌های زنده بودن انقلاب امام خمینی (ره) است.

نهضت امام خمینی (ره) آرمان‌ها را که سالیان متمادی در کتابخانه‌ها و افکار اندیشمندان بود به تجسم عینی در میان ملت ایران و ملت‌های مسلمان تبدیل کرد و تجربه انباشته‌شده مجاهدان برای برپایی حکومت اسلامی را به ثمر نشاند. 

شاغلین راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آن امام عظیم‌الشأن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام الهی ۱۵ خرداد،  همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)  تجدید میثاق می نماید