شناسهٔ خبر: 135602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت تمامی ناوگان حمل و نقل مسافری استان مرکزی از حرم امام خمینی(ره)

بازگشت از حرم امام راحل سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از بازگشت زائران اعزامی به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توسط ناوگان مسافری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با برنامه ریزی خوب  ستاد برگزاری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر اندیشیده شده برای تأمین ناوگان مسافری، خوشبختانه کاروان هشت هزار نفره استان با کمترین مشکل در طول سفر برای زائران و خدمات مطلوب در حوزه حمل و نقل جاده‌ای ، به استان بازگشت.


وی افزود: طبق مصوبات ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان مرکزی، بر اساس برنامه‌ریزی بعمل آمده، بیش از ۲۰۰ دستگاه ناوگان برای تمامی شهرستانهای سطح استان تدارک دیده شده بود که با مشارکت تمامی اعضای کارگروه مدیریت حمل و نقل جاده‌ای، این مهم هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت با ارائه خدمات حداکثری و بنحو شایسته عملیاتی شد.


شجری اظهار داشت: اکیپ‌های اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز همگام با سایر کمیته ها  از ساعات اولیه امروز در حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر شدند تا کنترل و نظارت های لازم برای تسهیل سفرها از طریق ناوگان حمل و نقل مسافری انجام شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در جابه‌جایی زوار شایسته تقدیر است، چراکه همواره در صحنه های جهاد در راه حق و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم خدمت حضور می‌یابند