شناسهٔ خبر: 135625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی یک ماه آینده؛

آسفالت ۱۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی اجرا می‌شود

آسفالت رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های ادراه کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات آسفالت ۱۶ کیلومتر از محورهای این استان که عملیات تعریض و بهسازی و توسعه آنها در دست اجرا بوده تا پایان خرداد به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، آرش امینی رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های ادراه کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی ورودی پیرانشهر، دوربرگردان ها ارومیه – مهاباد، تقاطع غیرهمسطح محمدیار، محور ریحان آباد – شهرک صنعتی، حمزیان – قره ضیاالدین محورهایی هستند که عملیات آسفالت آنها طی یک ماه اجرایی می شود.

وی ادامه داد: خوی – سلماس قطعه ۴، نقده – پیرانشهر قطعه ۲، ساماندهی ورودی سیه چشمه، و شاهین دژ – تکاب پل چمغوره از دیگر محورهایی هستند که عملیات آسفالت آنها طی یک ماه اجرایی می شود.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های ادراه کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برای اجرای این ۹ طرح یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

امینی افزود: افزایش ظرفیت ترافیکی محور و تسهیل حمل‌ونقل محصولات تولیدی، خدماتی و کشاورزی و ساماندهی ورودی شهر از مهمترین اهداف توسعه این مسیرهای ارتباطی است.

وی ادامه داد: این محورها بعد از آسفالت جهت نصب تابلو و علائم ایمنی تحویل دستگاه بهره بردار می شود.