شناسهٔ خبر: 135662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اعلام کرد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی باند دوم محور بزرگراه اهرم – برازجان

احداث باند دوم محور اهرم - برازجان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر پیشرفت فیزیکی بزرگراه اهرم - برازجان را ۵۰ درصد عنوان کرد و گفت: تکمیل این پروژه با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر سید محمود دستغیبی اظهار کرد: احداث باند دوم اهرم- برازجان از پروژه های واقع در کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور به طول ۵۴ کیلومتر است. 

دستغیبی افزود : ۱۱ کیلومتر از محور توسط وزیر محترم راه و شهرسازی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر در اسفند ماه سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: عملیات اجرایی دو فاز از محور یاد شده حد فاصل سمل - ابوالفیروز و همچنین کمربندی برازجان به طول کلی ۱۱ کیلومتر  با سرعت مطلوب جهت بهره برداری در دست اقدام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با توجه شروع و انجام عملیات اجرایی سایر قسمتهای این محور طی سال جاری، بیان کرد:  لازم است اهالی محترم شهرها و روستاها، باغداران و زمین داران همجوار باند دوم برزگراه اهرم-برازجان، ضمن رعایت حریم محور موجود، جهت هرگونه ساخت و ساز و کاشت نخیلات و محصولات کشاورزی، نسبت به انجام استعلامات لازم از دستگاه های مربوطه اقدام کنند.

دستغیبی در ادامه افزود : امید است با همکاری و همراهی مردم شریف منطقه به زودی شاهد اتمام عملیات اجرایی کل محور مذکور بوده تا موجبات کاهش تصادفات، تردد ایمن، افزایش رونق اقتصادی با عبور کریدور بزرگراهی نوار ساحلی کشور از این محور و همچنین موجبات رضایتمندی آن عزیزان خواهد شد.