شناسهٔ خبر: 135671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:

ارتقاء ایمنی راه های استان اصفهان با نصب حفاظ ایمنی

ارتقاء ایمنی راه هاي استان اصفهان با نصب حفاظ ایمنی رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ارتقاء ایمنی راه های استان اصفهان با نصب حفاظ ایمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدحسن محمدزمانی رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: پرو‍ژه نصب حفاظ بتنی مفصلی بین دو باند محور واریانت اردستان و  آنتنی ترانزیت بادرود - اردستان به آزادراه نطنز - کاشان انجام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰درصدی پروژه  ۶ کیلومتری در واریانت اردستان با اعتبار ۵۶.۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ۳.۴ کیلومتری در آنتنی نطنز با اعتبار ۷۳.۳ میلیارد ریال عنوان کرد: در راستای ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات در سطح استان پروژه های مشابهی در حال برنامه ریزی و تامین اعتبار است.

رییس اداره ایمنی و حریم راه های استان اصفهان یکی از راه‌های جلوگیری از حوادث جاده ای و به‌طور کلی ایمنی جاده‌ها را استفاده از حفاظ‌های ایمنی عنوان کرد و گفت: ایمن سازی راه ها از الویت های مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بوده که در محورهای موجود با تعویض گاردریل موجود بین دو باند با نیوجرسی مفصلی و در محور های فاقد حفاظ، نصب حفاظ میانی بتنی برای پیشگیری از خروج محور و برخورد رخ به رخ خودروها است.