شناسهٔ خبر: 135742 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

اجرای عملیات توسعه و بهسازی در ۲۳ کیلومتر از محور میاندوآب – شاهین دژ

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات توسعه و بهسازی محور میاندوآب – شاهین دژ در ۲۳ کیلومتر از این محور با ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده جهت اتمام، در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در بازدید از محور میاندوآب – شاهین دژ اظهار داشت: این عملیات راهسازی در ۵ قطعه در دست اجراست.

وی بیان کرد: قطعه نخست از کیلومتر ۵ تا ۵.۸ بوده و با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: قطعه ۲ این محور از کیلومتر ۵.۸ تا ۸ بوده با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده ۴۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

حمزه لو افزود: قطعه سوم این محور از کیلومتر۸ تا ۱۴.۳ بوده و با ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده پیشرف ۳۰ درصدی دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی در کیلومتر ۱۴.۳ تا ۱۹.۹ این طرح نیز با ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: قطعه آخر این محور که عملیات اجرایی در آن در جال اجراست از کیلومتر ۳۴ تا ۴۱ بوده و به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده حدود ۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمزه لو بیان کرد: اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب تبدیل راه فرعی به راه اصلی چهارخطه، ایمن سازی و کاهش تصادفات و اصلاح هندسی مسیر، حذف نقاط حادثه خیز و تسهیل سفر می‌شود.