شناسهٔ خبر: 135744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۱۹۱ هزار و ۸۱۷ نفر مسافر با ناوگان عمومی از استان سمنان

2.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ازجابه‌جایی ۱۹۱ هزار و ۸۱۷ نفر مسافر در دو ماهه سال جاری توسط ناوگان عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: در دو ماهه سال جاری ۱۹۱ هزار و ۸۱۷ مسافر در استان توسط ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این میزان جابه‌جایی مسافر توسط یک هزار و ۱۱۲ نفر راننده و در قالب ۲۵ هزارو ۸۳۸ هزار سفر انجام شد، گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های بخش حمل و نقل مسافر ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مسافرین می باشد که در تلاشیم این امر با تلاش صنوف حمل و نقل مسافر و نظارت این اداره کل بهتر از همیشه محقق گردد.

طحان با بیان اینکه در  استان سمنان ۳۲ شرکت حمل و نقل  مسافر فعالیت  دارند، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل ونقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری و یا تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوطه  رسیدگی شود.