شناسهٔ خبر: 135764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۱۱ درصدی تردد محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در تعطیلات نیمه خرداد

کرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در تعطیلات نیمه خرداد تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ۱۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: در تعطیلات نیمه خرداد، ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی، ۱۱ درصد افزایش تردد داشته ایم.

وی گفت: تردد ورودی به استان کرمانشاه از ۱۱ خرداد تا ۱۵ خرداد، ۲۳۳ هزار خودرو و تردد خروجی بیش از ۲۳۸ هزار خودرو بوده است.

کرمی در ادامه افزود: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ۱۷۰ نیروی راهدار در قالب ۴۸ اکیپ پای کار بودند و همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات راهداری برای مقابله با هرگونه بحران در آماده باش کامل بودند.

وی تمرکز اصلی نیروهای راهداری را بر نقاط پرحادثه و گلوگاه‌ها دانست و تأکید کرد: تلاش شد با استقرار اکیپ‌های راهداری در فواصل مناسب، پوشش کاملی بر محورهای استان جهت جلوگیری از حوادث جاده ای ایجاد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش تردد در محورهای استان از پنجشنبه گذشته (یازدهم خرداد) آغاز شده و اوج تردد کاربران جاده ای در روز دوشنبه ( ۱۵ خرداد) بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در این مدت؛ بیشترین بار ترافیکی در محور کرمانشاه به بیستون با تردد ۱۲۳ هزار خودرو بوده است.