شناسهٔ خبر: 135995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی باند دوم نجف‌آباد به تیران

آغاز عملیات اجرایی باند دوم نجف‌آباد به تیران - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد از آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور نجف‌آباد به تیران (حدفاصل مهردشت به حسین آباد) به طول هشت کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آیین آغاز عملیات اجرایی باند دوم نجف‌آباد به تیران (حدفاصل مهردشت به حسین‌آباد) با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: طول محور سه راهی افجان به دهق ۳۳ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن در شهرستان نجف‌آباد و ۱۳ کیلومتر در شهرستان تیران و کرون قرار دارد.  

وی با بیان اینکه مطالعات مسیر با اعتبار دو میلیارد ریال انجام شده است اذعان داشت: اعتبار ۳۵ میلیارد تومان جهت اجرای محور در حوزه شهرستان نجف‌آباد در نظر گرفته شد که از این میزان پنج میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد افزود: با توجه به احداث محور خیّر ساز دهق به میمه و شاهین شهر و اضافه شدن بار ترافیکی به این منطقه جهت اتصال به بزرگراه نجف‌آباد به الیگودرز و غرب کشور، لزوم چهارخطه شدن محور نجف‌آباد به تیران ضروری به نظر می‌رسد.  

وی با بیان اینکه خَیّر دهق با تعهد اجرای پلهای محور در اجرایی این پروژه در هشت کلومتر اول مشارکت نموده است، گفت: محور نجف‌آباد به تیران از جمله پروژه‌های حائز اهمیت محسوب می‌شود و با توجه به وجود تصادفات رخ به رخ در این محور، احداث باند دوم بهترین راهکار بوده تا زیان ناشی از تصادفات به حداقل کاهش یابد.  

فولادی عنوان کرد: قرار داد اجرای عملیات هشت کلیومتر اول پروژه از سایت اداری مهردشت به سمت حسین اباد با مبلغ قرارداد ۱۹ میلیاد تومان منعقد شده و ضمن آغاز عملیات، دکوپاژ مسیر نیز انجام شده است.