شناسهٔ خبر: 136161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اعلام کرد؛

️افزایش ضریب ایمنی محور پاوه به مریوان (جاده دالانی) با نصب ۴۰۰ متر نیوجرسی

شهریاری رییس اداره پاوه استان کرمانشاه ️رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: جهت ایمن سازی محور پاوه به مریوان (جاده دالانی) ۴۰۰ متر نیوجرسی نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)ابراهیم شهریاری ️رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: چهارصد متر نیوجرسی لولایی در ۱۲ نقطه محور دالانی، که مسیر ارتباطی استان کرمانشاه به کردستان می باشد نصب شده است و این محور، دارای سابقه تصادفات منجر به واژگونی و سقوط را داشت که نصب نیوجرسی در این محور با افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای خواهد شد.

شهریاری درباره دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری شهرستان پاوه خاطر نشان کرد: عملیات توسعه و تعریض پل‌های کم‌عرض و حادثه ساز محور نودشه به سه راهی شهدا؛ شن ریزی و تسطیح راه روستایی زردویی و تسطیح و پروفیله نمودن راه روستایی میگوره از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: اجرای عملیات خط کشی محور اصلی پاوه به نوسود از سه راهی ملاندر تا دوآب، تداوم عملیات بهسازی رویه آسفالتی محور نوسود به پایانه مرزی شوشمی با اجرای روکش حفاظتی جهت جلوگیری از تخریب و عملیات دیوار سازی سنگی در پیچ پرحادثه ابتدای محور باینگان به تین از جمله اقداماتی است که بصورت امانی درحال انجام می باشد.

شهریاری گفت: اجرای عملیات لکه گیری و چاله پرکنی محور نودشه به سه راهی شهدا و بهسازی رویه آسفالتی محور هانی گرمله با اجرای روکش حفاظتی از دیگر اقدامات در حال انجام شهرستان است.

وی در پایان بیان کرد: طی ۲ ماه سال‌جاری، ۱۵۰ عدد تابلو و علائم جاده‌ای بهسازی و تعمیر شده، همچنین ۹۰ کیلومتر از محور پاوه به روانسر و سه‌راهی باینگان نیز عملیات خط کشی انجام شده است.