شناسهٔ خبر: 136243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از روکش آسفالت سطحی در محور «دیزآباد - جیریا» به طول ۲۲ کیلومتر

سید جلال میرایی آشتیانی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام اجرای یک لایه روکش آسفالت سطحی در محور دیزآباد به جیریا حدفاصل دو محور «خنداب - پل دوآب» و «کمیجان - ساروق» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی ، سید جلال میرایی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام اجرای یک یک لایه روکش آسفالت سطحی در محور دیزآباد به جیریا حدفاصل دو محور خنداب - پل دوآب و کمیجان - ساروق به طول ۲۲ کیلومتر خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح راه ارتباطی چندین روستای شهرستانهای اراک، خنداب و کمیجان از کیفیت مطلوبی برخوردار شده و موجب تسهیل در ترددهای جاده‌ای خواهد شد.

به گفته میرایی، اجرای این طرح حدود یک هفته به طول انجامید و ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن هزینه شد.

وی ادامه داد: تلاش‌ها برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های فرعی و روستایی استان همواره ادامه داشته و با اتمام اجرای روکش آسفالت سطحی در محور دیزآباد - جیریا، در حال حاضر عملیات اجرای روکش آسفالت سطحی در محور «فامرین - کلوان» در شهرستان کمیجان نیز شروع شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به طول محور کلوان - فامرین گفت: این مسیر به طول تقریبی هشت کیلومتر است که با در نظر گرفتن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرای یک لایه روکش آسفالت سطحی در آن شروع شده و طبق برنامه ریزی بعمل آمده تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.