شناسهٔ خبر: 136273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست جدید راه و شهرسازی شهرستان شیروان

انتصاب رئیس راه و شهرسازی شیروان در خراسان شمالی با صدور حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، با ابلاغ حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان ، جواد سابقی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان منصوب شد.
این جلسه با حضور فرماندار شیروان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رئیس اداره حراست، رئیس اداره بازرسی و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار و از زحمات آقای بلال اکبرپور سکه، سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.
قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی خطاب به جواد سابقی در این حکم چنین آورده است: امید است با توکل به درگاه خداوند برنامه ریزی مستمر، استفاده از ظرفیت های تخصصی و تجربی، در راستای انجام وظایف محوله و تصمیم سازی برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی و به منظور خدمت به مردم شریف این منطقه از میهن عزیزمان موفق و موید باشید .
گفتنی است با عنایت به درخواست جناب آقای بلال اکبرپور سکه، رییس پیشین اداره راه و شهرسازی شیروان مبنی بر بازنشستگی، در صورت موافقت وزارت راه و شهرسازی بازنشسته خواهند شد.