شناسهٔ خبر: 13638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب ۹۰۰۰ تابلوی چشم گربه ای در محورهای مواصلاتی کنارک

راه و شهرسازي ايرانشهر ۹ هزار تابلوی چشم گربه ای از ابتدای سال تاکنون در محورهای مواصلاتی شهرستان کنارک نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره راه و شهرسازی کنارک نوروز بلوچزهی رییس راه و شهرسازی کنارک با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار عدد علائم عمودی شامل اطلاعاتی، انتظامی و هشداردهنده و یک دستگاه تابلوی پیام متغیر V.M.Sدر محور نیکشهر – کنارک نصب شده است.

وی افزود: خط کشی محورهای اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۵۰ کیلومتر، لکه گیری محورهای فرعی و روستایی به طول ۳۰ هزار متر مربع، تسطیح حریم قانونی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در سطح ۲ میلیون مترمربع از جمله عوامل بهبود ایمنی و نگهداری محورهای ارتباطی در حوزه این شهرستان بوده است.

وی به توسعه و ارتقای محورهای ارتباطی کنارک اشاره کرد و گفت: انجام روکش آسفالت در راههای اصلی به طول ۵۰ کیلومتر و روکش آسفالت در راههای فرعی به طول ۲۰ کیلومتر، روکش آسفالت گرم محور دوراهی کهیر- زرآباد و قیرپاشی این مسیر و اجرای فوگسیل در راه روستایی به طول ۶۰ کیلومتر از دیگر فعالیت ها در این حوزه می باشد.

بلوچزهی بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی بالای ۲۰ خانوار به طول ۸۰ کیلومتر نیز در شهرستان کنارک در حال اجرا می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی کنارک در ادامه به فعالیت های حوزه مسکن و شهرسازی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون احداث پارک اداری شامل اتمام ساختمان های ۱۰۲و ۱۰۷ به پایان رسیده و محوطه سازی آن نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: زیرساخت های مسکن مهر تکمیل و پیگیری برای آسفالت خیابان ها با سطح ۲۵ هزار مترمربع در دست انجام است.

وی به دیگر فعالیت های انجام شده در این حوزه اشاره و عنوان کرد: جلوگیری از تصرفات اراضی تحت مالکیت دولت به تعداد ۲۵ فقره و طرح شکوائیه به مقامات قضایی شهرستان، بررسی و اتمام مطالعات طرح بافت فرسوده شهر کنارک با سطح ۱۵۰ هکتار و رفع مشکل زمین ۲۴ هکتاری و اتمام طرح جامع و طرح تفصیلی آن و برنامه ریزی برای تأمین نیازهای مسکن شهرستان کنارک از جمله این فعالیت‌ها است..

رئیس اداره راه و شهرسازی کنارک بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون احداث و تکمیل ساختمان مسکن و انبار فنی با ۲۰۰ مترمربع زیربنا، محوطه سازی با سطح سه هکتار شامل خاکریزی با حجم ۳ هزار متر مکعب و آسفالت با سطح ۹ هزارمترمربع، تکمیل سرویس های بهداشتی با سطح ۳۰ مترمربع، احداث یک واحد آلاچیق به روش سنتی و تجهیز آن و تکمیل روشنایی محوطه از جمله برنامه های اجرا شده در حوزه ساختمان های راهداری از ابتدای امسال تاکنون بوده است./

 

نظر شما