شناسهٔ خبر: 136600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر شهرستانی استاندار مازندران انجام شد؛

بررسی میدانی مشکلات ۴ روستای سوادکوه شمالی توسط مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

سفر  شهرستانی در دوازدهمین سفر شهرستانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با مردم، اعضای شورا و دهیار چهار روستای سوادکوه شمالی دیدار و درخواست‌های آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در دوازدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونین استانداری، ۳۰ تن از مدیران کل ستادی و اجرایی به شهرستان سوادکوه شمالی سفر کردند.

استاندار مازندران و مدیران دستگاه ها در بدو ورود به شهرستان سوادکوه شمالی با حضور در گلزار شهدای روستای چالی با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق و ضمن ادای احترام، قرائت فاتحه و غبارروبی با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت کردند.

همزمان با سفر استاندار و مدیران کل، میز خدمت در ادارات مختلف شهرستان سوادکوه شمالی برپا شد و مدیران دستگاه‌ها به روستاها و مناطق مختلف اعزام شدند.

در ابتدا علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و نماینده استاندار در این سفر با محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از پل شهرک سپاه شیرگاه سوادکوه شمالی بازدید کردند و سپس استاندار مازندران دستور داد تا هفته آینده نشستی برای تعیین و تکلیف این طرح بین دستگاه‌های مرتبط برگزار و برای شروع ادامه عملیات اجرایی آن نیز تصمیم‌گیری شود.

مشکلات چهار روستای کتی‌لته، ایوک، پورخیل و هتکه‌لو در مسجد روستای کتی‌لته شیرگاه سوادکوه شمالی با حضور مردم، دهیاران و اعضای شورا بررسی شد و بعد با حضور میدانی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مشکلات احصا شد.

بازدید از پروژه ۳۲ واحدی نهضت ملی مسکن شیرگاه، بازدید از پروژه سایت اداری شهرستان سوادکوه شمالی، افتتاح پست بانک شعبه روستای کتی‌لته، بازدید از مدرسه باهنر، بررسی مشکلات و راه‌های دسترسی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن و حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در سفر به سوادکوه شمالی بوده است.

مشکلاتی از قبیل لایروبی رودخانه، حذف نوار تاسیساتی، خط‌کشی راهها، تجاوز به حریم جنگل، ساخت و سازهای غیرمجاز، وجود بیش از حد سگ‌های ولگرد، ایمن نبودن جاده‌ها و جابجایی تیرهای برق توسط دهیاران و اعضای شورا مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.