شناسهٔ خبر: 136957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی انجام می شود؛

خدمات رسانی ۱۲۰ راهدار در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

طرح تابستانی به منظور ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی و افزایش خدمات رسانی به مسافران و زائران، ۱۲۰ راهدار در قالب ۱۵ تیم راهداری طی تابستان امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، حامد معروف معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۶۰ دستگاه ماشین آلات طی ایام تابستان در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به کارگیری می شود.

معروف با اشاره به خدمات رسانی ۱۴ راهدارخانه در محورهای شریانی و اصلی استان طی تابستان امسال افزود: تهیه رنگ برای خط کشی محورهای مواصلاتی به طول ۳۰۰ کیلومتر، اجرای علائم افقی و خط نوشته به طول ۲۰۰ مترمربع، تعمیرات حفاظ و گاردریل به طول ۲ کیلومتر و تعمیر و نصب ۳۰۰ عدد تابلوی ایمنی راه در حال انجام است.

وی اظهارکرد: اجرای ۲۰ کیلومتر شیار لرزاننده، نگهداری ۹۰ کیلومتر روشنایی محورها، نگهداری و تعمیر ۲ دستگاه روشنایی در تونل ها و تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی به طول ۷۰ مترمربع از جمله اقدامات راهداری خراسان شمالی برای طرح تابستانی امسال است.

معروف ادامه داد: در طرح تابستانی نقاط پرتصادف در محورهای استان رفع و آشکارسازی می شود تا کاربران جاده ای و مسافران تابستانی با ایمنی و امنیت خاطر در جاده ها تردد کنند.