شناسهٔ خبر: 136992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه

فرید شیرازی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه از تخصیص پروژه به بیش از ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: فونداسیون ۹۲۰ واحد در شهر شاهین شهر اتمام یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرید شیرازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۵۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای شاهین شهر، گرگاب، گزبرخوار، لایبید، میمه و وزوان ثبت نام کردند.  

وی افزود: پس از بررسی شرایط متقاضیان، از این تعداد افزون بر ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه تا کنون بیش از یکهزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان افتتاح حساب شدند گفت: در حال حاضر افزون بر یکهزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان تخصیص پروژه شدند.  

وی اضافه کرد: در شهر شاهین شهر برای ۹۲۰ واحد، قرداد سازنده و قرارداد مشارکت مدنی منعقد و پروانه ساختمانی این واحدها اخذ شده همچنین فونداسیون آن اتمام یافته و اسکلت و سقف بیش از ۶۲۰ واحد انجام شده است.  

شیرازی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی این شهرستان با اشاره به تکمیل و بهربرداری ازجاده علویجه به طول پنج کیلومتر عنوان کرد: پیگیری های لازم برای مطالعه فاز سه بزرگراه خمینی شهر- پل سلیمان خاطر شاهین شهر بطول ۸.۵ کیلومتر، احداث جاده دهق - میمه بطول ۴۵ کیلومتر و سه راهی دهق حسن رباط تا چهاراره قاسم آباد به طول ۱۱ کیلومتر بعمل آمده است.