شناسهٔ خبر: 137179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک خمینی شهر

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک خمینی شهر از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، همزمان با سفر سیدضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان خمینی شهر، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با همراهی معاونین و رؤسای ذیربط این اداره‌کل به این شهرستان عزیمت کردند.  

بازدید از پروژه های مسکن شهرستان خمینی شهر (طرح نهضت ملی مسکن، مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول و ۱۴۰ واحدی خیرین مسکن ساز)، بازدید از پروژه راهسازی تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک، برپایی میزخدمت و دیدار چهره به چهره با مردم و تشکیل جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان از برنامه‌های این سفر یک روزه به خمینی شهر است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی بازدید از روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک خمینی شهر در خصوص وضعیت اجرایی این پروژه اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و تا کنون ۲۰۷ میلیارد ریال در قالب سه قرار برای اجرای آن هزینه شده است.  

وی افزود: این پروژه شامل چهار دهانه ۲۲ متری به همراه شش کیلومتر راهسازی به صورت شبدری است که تا کنون بیش از یکهزار و ۱۰۰ مترمکعب بتن ریزی، افزون بر ۲۲۰ تن آرماتوربندی، ۲۹۶ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۸۰ هزار مترمکعب خاکریزی و هشت هزار و ۶۰۰ مترمکعب اساس اجرا شده است.  

قاری‌قرآن با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک خمینی شهر بیان کرد: برای این پروژه اجرای پریدال های دو دهانه باقیمانده و اجرای آرماتوربندی و بتن ریزی دال، اجرای چهار عدد دیوار برگشتی، تکمیل اساس لایه دوم و اجرای شش کیلومتر آسفالت رمپ و لوپ‌ها در دو لایه باقیمانده است که پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳ این عملیات به اتمام برسد.