شناسهٔ خبر: 13726 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان در پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی خبر داد:

تردد در مرزهای رازی و سرو به حالت عادی در آمد/ اراده مقامات ایران و ترکیه بر گسترش روابط است

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تردد در مرزهای رازی و سرو به حالت عادی در آمد گفت: اراده مقامات ایران و ترکیه بر گسترش روابط است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داوود کشاورزیان در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی در مصلای تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رابطه ایران و ترکیه رو به گسترش است، گفت: اراده مقامات دو کشور بر توسعه روابط است مرزهای زمینی که بین دو کشور داریم مخصوصا در مرز رازی و سرو فعالند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: در یکی دو ماه گذشته به دلیل مشکلات امنیتی ترکیه این دو مرز رازی و سرو بسته شده بود که در هفته گذشته باز شدند و تردد در این مرزها به حالت عادی در جریان است. همچنین با عنایتی که مقامات دو کشور بر توسعه روابط دارند روزبه‌روز شاهد توسعه بیشتر روابط ایران و ترکیه خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسیر ایران به سمت آسیای میانه به لحاظ سنتی یک مسیر شناخته‌شده‌ای برای اتباع ترکیه و همین‌طور مسیر ترکیه برای رانندگان ایرانی مسیر شناخته‌شده‌ای است، گفت: دو طرف علاقه‌مند به توسعه روابطند./

نظر شما