شناسهٔ خبر: 137298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باهدف بررسی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد؛

هفتمین جلسه شورای مسکن خراسان شمالی برگزار شد

برگزاری هفتمین جلسه شورای مسکن خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری هفتمین جلسه شورای مسکن استان با هدف بررسی پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، هفتمین جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی با دستور کار تعیین تکلیف تهیه، نصب و راه اندازی آسانسورهای پروژه های نهضت ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف پروژه برکت بجنورد به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل و آخرین وضعیت پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد مورد بررسی قرار گرفت.
قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مهمترین مسئله در بلوک پروژه های طرح نهضت ملی مسکن نصب آسانسور است که پیش بینی های لازم در این خصوص انجام شده است.
وی عنوان کرد: در کلیه پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۹۷ آسانسور مورد نیاز است که کار استعلام از ۳۱ شرکت مورد تایید اداره کل استاندارد در حال انجام است که به محض اینکه کار بلوک ها به اتمام برسد همزمان نیز آسانسور راه اندازی گردد.
دبیر شورای مسکن استان خراسان شمالی اظهار داشت: پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد واقع در شهرک فرهنگیان یکی از پروژه های مهم استان و شهر بجنورد است که این پروژه به علت نوسانات قیمتی بازار در مدت کوتاهی فعالیت آن کاهش پیدا کرده بود که با پیگیری های صورت گرفته در تهران و همچنین جلسات متعددی که در این خصوص گذاشته شد خوشبختانه از دو هفته گذشته پروژه فعال تر به کار خود ادامه می دهد و پیمانکار قول جبران تاخیرات زمانی پروژه را داده است.