شناسهٔ خبر: 137379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اشتغال بیش از ۳۷ هزار نفر در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان

سیستان دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در این استان سبب اشتغال بیش‌از ۳۷ هزار و ۲۳۵ نفر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری دبیر شورای مسکن استان در چهارمین جلسه شورای مسکن با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان فعال است،اظهار کرد: در مجموع ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصد در حال ساخت است.

وی افزود: تاکنون از مجموع متقاضیانی که اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کردند ۲۲ هزار و ۷۴۶ متقاضی تخصیص به طرح شده‌اند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در استان آماده سازی و وضعیت ثبتی اراضی و همچنین توزیع خدمات مورد نیاز در طرح ها به طور ویژه در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

اکبری با بیان اینکه هم‌اینک امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای این استان فراهم است، گفت: این طرح مهم ملی در استان یک ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال ایجاد کرده است بطوری که همچنان نیاز است افراد جویای کار استان در حوزه صنعت ساختمان به تعاونی های مسکن مراجعه کنند.