شناسهٔ خبر: 137400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

کارگاه آموزشی جهاد تبیین نشست جهاد تبیین با محوریت روشنگری و بصیرت افزایی سیاسی و امید آفرینی با حضور  دبیر قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل ، معاونین و جمعی از کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، در این جلسه ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن ارائه گزارش عملکرد  اظهار کرد: تبیین ریشه در تاریخ دارد و رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم و گوهر وجودی و ظرفیت‌های انسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی کردن برای این مهم است، گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه ریزی باشد.

کرد گفت: اقدامات مسئولان و کارهایی که انجام می‌دهند باید از طریق فضای مجازی و حقیقی و نیز رسانه‌ها نه تنها به گوش ملت ایران، بلکه به گوش سایر ملت‌ها برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از ضروریاتی است که باید ابتدا از خودمان سپس در خانواده، جامعه، و ادارات به بیان آن بپردازیم.

در ادامه حیدری نیا در این جلسه هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کرد. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  در استان به بیان مطالبی در زمینه نقش و جایگاه جهاد تبیین در جامعه پرداخته و افزود: تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد،لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی ، امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شد.

دبیر قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: اکنون که با جنگ ترکیبی ، جنگ های اقتصادی ، فرهنگی و شناختی روبرو هستیم ، جهاد تبیین بیش از پیش حائز اهمیت است روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه علمی ، اقتصادی و فرهنگی از اساسی‌ترین اهداف جهاد تبیین است.