شناسهٔ خبر: 137738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت

مهندس دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پیامی، عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ،در پیامی فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد خجسته قربان و غدیر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

دهه دوم ماه ذی‌الحجه یادآور اثبات عشق و تسلیم در فرمان پروردگار و ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان است و عید قربان، عید بندگی و دلداگی و اطاعت در برابر معبود و عید غدیر، عید کمال دین و تجلی ولایت است.

عید سعید قربان، عید عبودیت و تسلیم در برابر خواست حق تعالی است و مناسک حج تجلی اتحاد، همبستگی و مظهر یکپارچگی و انسجام مسلمانان است.

عید غدیر، پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی (ع) و عید عهد و پیمان است.

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال ، بدون ولایت امکان‌پذیر نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت عید بزرگ غدیر و قربان، آغاز دهه امامت و ولایت را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عاشقان ولایت و امامت به ویژه ملت شریف ایران، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و تمام همکاران محترم در خانواده بزرگ اداره کل راه‌وشهرسازی مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند سبحان توفیق بهره‌مندی از برکات روزهای گرانبهای این دهه را نصیب همگان نماید.