شناسهٔ خبر: 137960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم ورود اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های استان البرز در سامانه‌های بازآفرینی شهری و املاک و اسکان

جلسه بررسی عملکرد شهرداری‌های استان البرز در نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری 2 تأکید رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بر لزوم ورود اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده در سامانه‌های بازآفرینی شهری و املاک و اسکان توسط شهرداری‌های استان البرز

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ جلسه بررسی عملکرد شهرداری‌های استان البرز در نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
در این جلسه هریک از شهرداری‌های استان درباره عملکرد خود در زمینه نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به ارائه گزارش پرداختند.
رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: سامانه‌های بازآفرینی شهری و املاک و اسکان به منظور کسب اطلاعات و گزارش دقیق درخصوص میزان ساخت‌وساز ، تولید مسکن و واحدهای مسکونی موجود در کشور راه‌اندازی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها با هم‌فکری، هم‌افزایی و همچنین هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی استان، آمار دقیق عملکرد خود را در دو سامانه فوق‌الذکر ثبت کنند.