شناسهٔ خبر: 138069 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان 

ناوگان حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۱ میلیون و ۹۲ هزارو ۵۸۳ تن کالا  طی ۳ ماهه نخست سالجاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد که این‌ میزان حاکی از افزایش ۳ درصدی در تناژ  و ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اشاره به جابجایی این حجم از کالا توسط ۶۷ هزار و ۴۳۹ دستگاه کامیون اظهار داشت: از این حجم ۹۲۵ هزارو ۶۲۶ تن کالا درون استانی و ۱۶۶ هزارو ۹۵۷ تن برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: سیمان، فرآورده های نفتی و آرد بیشترین کالاهای جابجا شده در این مدت را به خود اختصاص داده اند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ شرکت حمل و نقل داخلی کالا، بیش از ۹ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی و بیش از ۱۰ هزار راننده در بخش حمل ونقل کالا در سیستان و بلوچستان خدمات رسانی می کنند. 

کرد یادآور شد: هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می توانند درصورت عدم نارضایتی از نحوه ارائه خدمات  توسط شرکتها و اخذ کمیسسون اضافی  شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.