شناسهٔ خبر: 138102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابلسر خبر داد؛

اجرای عملیات تعریض محور بابلسر- بهنمیر

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابلسراز اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر- بهنمیر (محدوده پدافند هوایی) به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، سید صمد مصطفی نژاد گفت: شهرستان بابلسر به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در میان نیز محورهای روستایی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابلسر در ادامه از اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر- بهنمیر (محدوده پدافند هوایی)  به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال این شهرستان خبر داد و افزود : این پروژه در راستای افزایش سطح سواره رو وارتقای ایمنی  در دستور کار قرار گرفته است.

مصطفی نژاد اظهار کرد: حذف نقاط پرحادثه – جداسازی باندهای رفت و برگشت – نصب علائم و تابلوهای ایمنی – خط‌کشی – نصب گاردریل – نصب حفاظ‌های بتنی در پرتگاه‌ها – احداث دیوار ضامن و حائل – گابیون‌گذاری و ... تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در سطح محورهای بابلسر است.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار ۱۹۹ کیلومتر مربوط به شهرستان بابلسر است.