شناسهٔ خبر: 138104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان؛

عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان_نرماشیر آغاز شد

کرمان عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان_نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان آغاز انجام شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در صبح روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان_نرماشیر با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، حجت السلام غضنفرآبادی نماینده مردم شریف شرق استان، ائمه جماعت و فرمانداران و مسئولین مربوطه شرق استان کرمان آغاز شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت این محور گفت: باند دوم محور ریگان_نرماشیر بخشی از مسیر ترانزیتی کرمان_ایرانشهر_چابهار است و همچنین متاسفانه مسیر اصلی تردد خودروهای سوخت بر نیز هست که از میزان تلفات جاده ای بالایی برخوردار است که امیدواریم با اتمام و بهره برداری این محور شاهد کاهش چشمگیر تلفات این جاده باشیم و کام هیچ خانواده ای تلخ نشود.

وی در ادامه افزود: برای این پروژه که به طول شش کیلومتر می باشد نیازمند اعتباری به مبلغ ۸۷ میلیارد تومان می باشیم که از این مقدار ۴۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است و در سفر ریاست محترم جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان برای کل پروژه پیش بینی شده است.