شناسهٔ خبر: 138184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)

عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق سمنان عید سعید غدیر خم را تبریک گفت

مهندس عمیدی "امیر عمیدی "مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان (شاهرود)، طی پیامی عید سعید غدیر خم را به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین شرق استان سمنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با صدور پیامی،عید سعیدغدیر خم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهای نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا گردد. رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است،غدیر روز تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است. غدیر این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم. اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین شرق استان سمنان، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)