شناسهٔ خبر: 138261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان با سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

سیستان با هدف رفع موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و کنترل و نظارت بر روند ساخت و سازهای این طرح مهم ملی در استان سیستان و بلوچستان جلسه ای به ریاست مدیرکل راه وشهرسازی استان و با حضور سازندگان و مشاوران این طرح و مسئولین بانک مسکن در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)؛ مدیرکل راه وشهرسازی استان در این جلسه با تاکید بر رعایت مشخصات فنی در اجرای پروژه‌ها از سوی پیمانکاران و مشاوران افزود: رعایت مشخصات فنی از سوی پیمانکاران و مشاوران در پروژه‌های اجرایی سبب خواهد شد تا پروژه‌ها از کیفیت بالای ساخت و ساز برخوردار شوند.

عطاء اله اکبری با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه و مشخص اضافه کرد: کیفیت به همراه صرفه جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.

وی تصریح کرد: این اداره کل آمادگی کامل جهت استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده و موثر پیمانکاران و مشاوران در اجرای مدیریت راهبردی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را داشته تا در سایه همکاری و تعامل و همدلی شاهد پیشرفت پروژه‌های این طرح مهم ملی در سطح شهرهای تحت پوشش این اداره کل باشیم.

گفتنی است طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت‌های دولت به شمار می‌رود که اجرای سریع و فراتر از برنامه آن در سیستان و بلوچستان رویای مردم بویژه نسل جوان برای حل مشکل خانه‌بدوشی و داشتن سرپناهی اختصاصی را به تحقق نزدیک کرده است.

 تاکنون عملیات ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است که بیشترین واحدها با ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد.

نشست مدیرکل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان با سازندگان طرح نهضت ملی مسکن