شناسهٔ خبر: 138312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسهیل سرمایه گذاری با اولویت تکمیل فازهای احداث و بهره برداری از شهرک حمل ونقل بندر عباس

تسهیل سرمایه گذاری با اولویت تکمیل فازهای احداث و بهره برداری از شهرک حمل ونقل بندرعباس رئیس اداره کالای، راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از تسهیل فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاری در حوزه حمل ونقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد صادق صابری ایسینی رئیس اداره کالا راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: یکی از مباحثی که در جلسه تخصصی حوزه حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت، حمایت از سرمایه گذاران درحوزه تاسیس وبهره بهره برداری از شرکتهای حمل ونقل کالا از طریق واگذاری زمین به متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل ونقل با اولویت شرکتهای بزرگ مقیاس هوشمند و تشکیل کنسرسیوم شرکتهای حمل ونقل در شهرک حمل و نقل بندرعباس بود.

صابری ایسینی تصریح کرد: با توجه به آخرین ضوابط تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های حمل و نقل کالا، حداقل زمین برای تاسیس شرکت کالا از ۵۰۰۰ مترمربع به هزار متر کاهش یافت.

وی افزود: ابلاغ ضوابط جدید تاسیس وبهره برداری از شرکتهای حمل ونقل داخلی کالا در راستای سیاست های دولت به جذب سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار درحوزه حمل ونقل جاده ای است.

رئیس اداره کالا در پایان گفت: تمامی افراد متقاضی تاسیس شرکتهای حمل ونقل داخلی کالا در استان قادر خواهند بود ضمن احراز ضوابط جدید تاسیس و بهره برداری از شرکتهای حمل ونقل داخلی کالا نسب به دریافت پروانه فعالیت استان اقدام کنند.