شناسهٔ خبر: 138359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

پیگیری مشکلات مردمی اردستان در حوزه راه و شهرسازی

دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان اردستان معاونین و رؤسای اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان اردستان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با سفر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان اردستان، میزخدمت حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان دایر شد.  

جمعی از معاونین و رؤسای اداره‌کل راه و شهرسازی با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان اردستان، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.  

این دیدارها در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان در سفرهای شهرستانی برنامه‌ریزی می‌شود.  

مدیرکل، معاونین و رؤسای اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.  

نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این تمهید، پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه نامه‌های اداری و پرونده‌های متقاضیان، با در نظر گرفتن جهات قانونی، مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی را مورد پیگیری قرار دادند.