شناسهٔ خبر: 138363 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد؛

برگزاری چهارمین جلسه قرارگاه مسکن خوزستان در سالجاری

قرارگاه مسکن خوزستان چهارمین جلسه قرارگاه مسکن استان در سال جاری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، این جلسه به ریاست محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و با حضور مدیران کل دستگاه های خدمات رسان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

 محمد حسین پناهی فر، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر تداوم برگزاری جلسات قرارگاه مسکن اظهار داشت: این جلسه با دو دستور کار و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مسکن دو کارگزار ساخت نهضت ملی مسکن در استان هستند، گفت: در این جلسه هر دو کارگزار گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان را  ارائه کردند.

پناهی فر ادامه داد: در این نشست گزارشی از عملکرد، پیشرفت فیزیکی، برنامه زمانبندی از عقد قرارداد تا اتمام پروژه توسط شرکت‌های آبفای استان توزیع برق استان و توزیع برق اهواز نیز ارائه شد.

 وی اظهار امیدواری کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان خوزستان با همیاری و همکاری کلیه دستگاه‌های خدمات رسان در موعد مقرر به سرانجام برسند.

فرمانداران استان نیز بصورت برخط در این جلسه حضور داشتند.