شناسهٔ خبر: 138636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسطیح ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد

تسطیح راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده حاجی آباد از تسطیح راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد به طول ۳۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راجی زاده رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی آباد گفت: برای تسطیح راه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان از یک دستگاه گریدر و یک دستگاه کامیون استفاده شده است و طول کل محورهای مذکور ۳۰ کیلومتر است.

راجی زاده تصریح کرد: بازگشایی این محورها باعث برقراری ارتباط بیش از ۷ روستا شامل روستاهای کهه، باکان، صالح آباد، مهرخوشان، تنگ قوچان، چاه کنارو گشنوییه پس از بارندگی‌های اخیر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره در جهت خدمات رسانی به جامعه هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با تمام ظرفیت مشغول ارائه خدمات است. راجی زاده در پایان گفت: بسیاری از عملیات تسطیح راه‌های روستایی با حمایت دولت برای کاهش محرومیت، پیشگیری از مهاجرت به شهرها و مهاجرت معکوس به روستاها بسیار موثر است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی آباد از بخشداران خواست در تکمیل پل ها، زیرسازی راه ها و نگهداری از آنها با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همکاری کنند.