شناسهٔ خبر: 138646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس عنوان کرد؛

جهاد بهسازی راه‌های روستایی و حذف نقاط حادثه خیز شهرستان سلماس

994cfd35-95fc-4e7a-87b5-3a31edc56d63.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس از افزایش حجم بهسازی و آسفالت راههای روستائی در سال ۱۴۰۲ و همچنین حذف نقاط حادثه خیز شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس گفت: افزایش حجم بهسازی و آسفالت راههای روستائی جهاد آسفالت در سلماس یکی از مهم‌ترین رویکردها در سالجاری است که با تلاش های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان محقق خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶ کیلومتر از راه های روستائی بهسازی و آسفالت شده است و در سال جاری نیز با تلاش مضاعف و جهادی این رکورد را به رقم ۲۴ کیلومتر خواهیم رساند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس در رابطه با نقاط حادثه خیز این شهرستان نیز گفت: با توجه به پر حادثه بودن برخی محور های مواصلاتی شهری و روستائی این شهرستان اصلاح چند نقطه حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته که  در روزهای آتی اصلاح نقاط کور و حادثه خیز  محورهای روستایی بلقزن، وریک، سیوه در و جگه سر بخش کوهسار سلماس اصلاح و آشکار سازی شده است و در نقاط شهری نیز اقدامات قابل توجهی  انجام گرفته است.

اصغری یادآور شد: با اتمام بهسازی و آسفالت پروژه های در دست اجرای سال جاری شهرستان، جمعا ۲۲ روستا با جمعیتی بالغ بر حدود ۱۰۰۰۰ نفر از مردم منطقه از نعمت آسفالت مناسب بهره مند خواهند شد.