شناسهٔ خبر: 138774 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه آهن قم خبر داد؛

اختصاص ۴ رام قطار فوق العاده در مسیر قم _تهران و بالعکس

مدیر کل راه آهن قم دباغ مدیر کل راه آهن قم از اختصاص ۴ رام قطار فوق العاده در مسیر قم _تهران و بالعکس در ایام ارتحال بنیان گذار انقلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، غلامحسین دباغ مدیر کل راه آهن قم اظهار کرد: با عنایت به پیش بینی حجم گسترده مسافران در مناسبت‌های پیش رو و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و زائرین کریمه اهل بیت(س) قطارهای فوق العاده قم- تهران و بالعکس پیش بینی شده است.

وی گفت: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس ۱۴ خرداد ماه مصادف با روز رحلت حضرت امام در ساعت ۸.۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می کند و در ساعت ۱۲.۳۰ از ایستگاه قم به تهران باز می گردد.

وی ادامه داد: همچنین یک رام قطار در ساعت ۱۸.۱۰ از تهران به مقصد قم عزیمت خواهد کرد و در ساعت ۲۱.۱۰ به تهران باز می گردد.

مدیر کل راه آهن قم یادآور شد: در روز پانزدهم خرداد نیز دو رام قطار در ساعات ذکر شده از تهران به قم و بالعکس آماده ارائه خدمات به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم هستند.

دباغ با اشاره به اینکه قطارهای یاد شده علاوه بر ۱۰ رام قطارهای فعلی است که در مسیر قم_تهران و بالعکس به صورت روزانه تردد دارند، تصریح کرد: ضمن اینکه قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی در جهت سرویس دهی به هموطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.