شناسهٔ خبر: 139155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران انجام شد؛

کلنگ‌زنی و اجرای پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در بابل

کلنگ زنی کلنگ احداث پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و فرماندار بابل به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، آئین کلنگ‌زنی پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل با حضور دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و معاونین اداره‌کل، عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل و مسئولان شهرستان در بلوار کشاورز به زمین زده شد.

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این مراسم گفت: پروژه ۸۰ واحدی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در بلوار کشاورز بابل ساخته می‌شود.

وی افزود: این واحدها در ۵ طبقه ۴ واحدی با متراژهای ۶۵ تا ۹۰ متری ساخته می‌شود تا اقشار مختلف بر اساس آورده‌ای که دارند بتوانند صاحبخانه شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: این واحدهای مسکونی تا دو سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

دیوسالار با بیان اینکه سهمیه مازندران در طرح نهضت ملی مسکن ۱۵۵ هزار واحد است، افزود: سهمیه شهرستان بابل در این طرح ۲۱ هزار واحد است که در شهرهای مختلف این شهرستان باید توزیع شود.

وی افزود: ۱۵ سایت تاکنون به مساحت ۲۰ هکتار برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در بابل اختصاص داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۱۵۵ هزار واحد مسکن در استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده که ۲۱ هزار واحد برای شهرستان بابل است و بابل پس از شهرستان ساری از این حیث دومین شهرستان در استان مازندران است.

دیوسالار افزود: تاکنون بیش از ۱۹ هزار متقاضی برای ثبت نام در شهرستان بابل اقدام کردند که حدود ۵ هزار ثبت نام تایید شده و واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل به ثبت رسیده است.

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم در خانه دار شدن مردم به خصوص دهک های پایین جامعه گفت: مدیران در تخصیص زمین در طرح نهضت ملی مسکن اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن تاکید رئیس جمهور و دولت است، افزود: سیاست دولت خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.